.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.
پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!

به گزارش شمال نیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب آخرین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 - قطر، از ساعت 19:30 امشب چهارشنبه 11 بهمن در ورزشگاه عبدالله ابن خلیفه دوحه به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه رفت که این بازی با پیروزی و صعود ایران در ضربات پنالتی پایان یافت.

 

سوری‌ها به‌عنوان یکی از برترین تیم‌های سوم گروه‌های شش‌گانه و از گروه B با کسب 4 امتیاز برای نخستین بار در تاریخ به مرحله حذفی جام ملت‌ها رسیده و تیم ملی ایران نیز با کسب 3 برد از 3 بازی مرحله گروهی و از گروه C، به عنوان تیم صدرنشین به دیدار یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها راه یافت.

 

در نیمه نخست تیم ملی دقایق بسیاری را صرف ساختن و پرداختن موقعیت‌ها کرد اما دفاع فشرده حریف، مانع از دست‌یابی بازیکنان به گل می‌شد. در دقیقه ۳۳ روی یک پاس، مهدی طارمی با تیزهوشی پنالتی گرفت که خودش توپ را به گل تبدیل کرد و ایران را جلو انداخت.

 

در این نیمه، تیم ملی موقعیت‌های زیادی داشت که می‌توانست دروازه عقاب‌های قاسیون را باز کند اما بی‌دقتی و دست‌کم گرفتن رقیب، باعث شد تا دروازه سوریه بیش از یک بار در این نیمه باز نشود.

 

در نیمه دوم، سوریه بهتر بازی کرد و توانست با یک تعویض، یک پنالتی از ایران بگیرد که این پنالتی را عمر خریبین به تور دروازه ما چسباند.

 

تیم ملی در این نیمه خیلی تحت فشار قرار گرفت و بارها تا مرز گل دوم خوردن پیش رفت، تا جایی که مهدی طارمی دومین کارت زرد خود را هم گرفت و تیم ملی از دقیقه ۹۰، ۱۰ نفره شد.

 

پس از این، بازی به وقت‌های اضافی رفت که تیم ملی در این دو 15 دقیقه قانونی هم نتوانست کاری از پیش ببرد تا برنده این جدال سنگین و نفسگیر در ضربات مهلک پنالتی مشخص شود.

 

ایران یک (5)

گل: مهدی طارمی ۳۴ (پ) - پنالتی: کریم انصاری‌فرد +، رامین رضائیان +، امید ابراهیمی +، مهدی ترابی +، احسان حاجی‌صفی +

 

سوریه یک (3)

گل: عمر خریبین ۶۴ (پ) - پنالتی: پابلو صباغ +، فهد یوسف -، اوسو +، علاالدین یاسین +

 

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، روزبه چشمی، رامین رضاییان، سامان قدوس (63- امید ابراهیمی)، سعید عزت‌اللهی، مهدی قایدی (63- محمد محبی)، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش (74- علی قلی‌زاده) و سردار آزمون (8+90- سردار آزمون).

 

ترکیب سوریه: احمد مدنیه، ثائر کروما، ایهم اوسو، موید العجمان، عبدالرحمن ویس، خلیل الیاس، ایزاکیل العم، محمود الاسود (58- پابلو سباق)، عمار رمضان (84- فهد یوسف)، ابراهیم هیسار و عمر خریبین (87- علا الدالی).


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.